/Development/

/Mindfulness/

/Work-Life Balance/

/Happiness/

/Sense of accomplishment/


Breaking News

poniedziałek, 12 stycznia 2015

ciepło światła

Nowy rok i jednak... we mnie rodzi się potrzeba zmiany. Zmiany bloga, proporcji, trochę mniej o codzienności, trochę więcej o samorozwoju, o mojej pracy trenera kompetencji psychospołecznych.

  
A tymczasem u nas weekend z halnym i światełkiem do nieba. W sobotę odwiedziny znajomych, w niedzielę południowa kawka z teściami i inauguracją kominka (od naszego wprowadzenia się do domu paliliśmy w nim pierwszy raz – nie ma czadu, jest nastrój;-), potem koncert męża dla WOŚP w Bielsku-Białej i biegiem na pokaz ogni sztucznych w Jaworzu koło amfiteatru. Józek zachwycony widowiskiem, Zosia wybrała domówkę z babcią.

I trochę białego PR-u WOŚP

Mnie w moim paranoicznym umyśle, na takich spędach z balonami lub ogniami sztucznymi, zawsze rodzą się wyrzuty sumienia – wiem jakie to nieekologiczne. Że huk płoszy dzikie zwierzęta, że matki porzucają młode w popłochu, a dziki schodzą do aglomeracji itp. Zwłaszcza w terenach górskich, gdzie hałas odbija się od szczytów. Jak na razie mam wyrzuty sumienia ale podziwiam, wolę takie masówki, gdzie raz się to dzieje i wiele osób „korzysta”. Prawdziwy jednak będę miała dylemat, kiedy moje dziecko zechce iść do cyrku – bardzo chętnie ale do cyrku bez dzikich zwierząt. A takich prawie nie ma. Zwierzaki, żeby szybko pojąć sztuczki praktycznie są torturowane. Czy oglądanie ich „popisów” nie jest barbarzyństwem i obłudą z naszej strony? Ale jak powiedzieć przedszkolakowi, że wszyscy Twoi koledzy idą, ale Ty masz być moralny? Powiem.
Polecam film Woda dla słoni

2 komentarze:

  1. Oglądałam- piękny film. Ja cyrku nie cierpie i na pewno nie zabiore tam dziecka. Przyjechali do naszego miasta latem kilka razy, ale nie poszlimy..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć, że jest więcej mam, które mają refleksję nad tym co faktycznie jest dobrą rozrywką dla dziecka:-)

      Usuń

Moja lista blogów

Łączna liczba wyświetleń

Designed By Blogger Templates