/Development/

/Mindfulness/

/Work-Life Balance/

/Happiness/

/Sense of accomplishment/


Breaking News

poniedziałek, 25 maja 2015

Weekendy takie jak ten


  Weekendy takie jak ten (z brzydką pogodą), zawsze rozpoczynają się tak samo. W sobotę budzi się mój mąż i kombinuje, co by tu zrobić, żeby nie przesiedzieć całego weekendu w domu. Ostatnio wymyślił Kraków, bo wg prognozy tam było najcieplej i chciał pokazać synkowi Wawel, po tym jak mu się Zamek Sułkowskich podobał. Teraz wpadł na pomysł zwiedzania oceanarium we Wrocławiu. Ja postanowiłam być złą nudziarą i powstrzymałam szalone projekty – takie wycieczki, to jednak niemały wydatek, więc bezsprzecznie chcę i Kraków, i Wrocław odwiedzić, ale przy pięknej pogodzie, kiedy naprawdę skorzystamy z atrakcyjności tych miejsc. W alternatywie tydzień temu zaproponowałam figlopark, a w ten weekend kompleks basenów w Wiśle, która jest blisko naszego miejsca zamieszkania.

SOBOTA, baseny w hotelu Gołębiewski w Wiśle, tym razem, całą rodzinką (Zosia, Józek i rodzice) 
 Źródło:  http://www.golebiewski.pl/mikolajki/atrakcje/park-wodny-tropikana
 
 Źródło: http://www.holidaycheck.pl/fullscreen-Hotel+Go%C5%82%C4%99biewski+Basen-ch_ub-id_1156073906.html
  
NIEDZIELA, spotkanie z przyjaciółmi u nas w domu (przy kominku, bo za oknem 11 stopni)


Józio lepi pulpeciki wg przepisu na pulpeciki po grecku  Pascala (polecam, łatwe i pyszne), do tego podaliśmy sałatkę z rukoli i słonecznika



Coś słodkiego też musiało być, sernik z wanilią i rumem
Sernik z budyniem waniliowym i rumem
1 kg twarogu na sernik
1 szklanka cukru
7 jajek ze szczęśliwych kur
1/2 kostki masła
2 torebki budyniu waniliowego
100 g płatków migdałów
1/3 szklanki rumu
aromat waniliowy
opakowanie okrągłych biszkoptów
Formę do pieczenia wykładamy biszkoptami.
Żółtka oddzielamy od białek.
Żółtka miksujemy z cukrem do uzyskania puszystej masy. Do masy dodajemy masło i ponownie miksujemy. Następnie do masy dodajemy twaróg, budyń, aromat i rum. Miksujemy na gładką masę.
Wsypujemy płatki migdałowe i ręcznie mieszamy.
Ubijamy białka jajek ze szczyptą soli i dodajemy do masy, mieszając ręcznie.
Piec w 170 stopniach, około 60 minut.

Dla nie-kierowców  i nie-karmiących-mam, mojito



Nie ma nic bardziej eleganckiego by ozdobić dom, niż świeże kwiaty.



1 komentarz:

  1. Takie weekendy i takie atrakcje to i ja lubię ;)) Kiedyś byliśmy na basenach w hotelu Gołębiewskim, jak byliśmy na wakacjach w Mikołajkach- bosko tam było :))

    OdpowiedzUsuń

Moja lista blogów

Łączna liczba wyświetleń

Designed By Blogger Templates