/Development/

/Mindfulness/

/Work-Life Balance/

/Happiness/

/Sense of accomplishment/


Breaking News

środa, 23 września 2015

Babie lato z babą - perfekcyjna babka cytrynowa

  Dobre jedzonko to takie, które pieści wszystkie zmysły. W przypadku tej babki ze skórką z cytryny (przepis wg Madame Edith), na pierwszy plan wysuwa się zmysł węchu (aromat pieczonego ciasta i skórki z cytryny) i smaku (puszysta, pyszna), a właściwie i wzroku, no po prostu jest idealna. Dziś rozświetlamy sobie dzień cytrynowo:-)
Przepis całkowicie skopiowany od Madame Edith, podarowałam sobie tylko polewę i posypanie cukrem pudrem, za którym nikt z nas, domowników nie przepada. Babka byłaby banalna w przygotowaniu, gdybym nie nienawidziła ścierać skórki z cytryny (polecam wynająć, do tego dziecko, jeżeli ma się je i jest dostatecznie duże lub męża, jeżeli ma się dobry egzemplarz – ja w domu byłam sama z 10 miesięczną pannicą, która i tak okazała łaskę i na czas całego procesu produkcji ciasta, zajęła się sobą).



Pychotka...

 Element niezbędny do produkcji ciast - dzieci zajęte sobą. Ja po jednej stronie blatu, plac zabaw po drugiej;-)

A w następnym odcinku... już chodzi za mną babka z makiem (wg tego przepisu).


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moja lista blogów

Archiwum bloga

Łączna liczba wyświetleń

Designed By Blogger Templates