/Development/

/Mindfulness/

/Work-Life Balance/

/Happiness/

/Sense of accomplishment/


Breaking News

wtorek, 20 października 2015

jak się nie ugryziesz w język to nie masz co jeść

Piekarnia 1:
JA - Dzień dobry, czy mogłabym Panią poprosić o nakładanie do toreb pieczywa rękawiczkami albo przez woreczek, a nie dłońmi, którymi później liczy Pani pieniądze? Wiem, że podczas produkcji, różnie higiena może wyglądać, ale kiedy widzę jak z pieniędzy przenosi Pani bakterie na bułki to jakoś mi wszystko mniej smakuje.


Piekarnia 2:
JA – Czy mogłaby Pani przekazać właścicielom piekarni, że na drzwiach wisi ogłoszenie o pracę, które całkiem niepotrzebnie dyskryminuje mężczyzn ze względu na płeć bo pisze „przyjmę kobietę do pracy na kasę”.


Piekarnia 3:
Klientka mówi do sprzedającej Pani (z nerwów szarpiąc przedszkolakiem, który z nią jest):
- Dzięki Bogu, że otwierają katolickie przedszkola, już rodzicie szykują protest na to gender w mieście. Wyobraża Pani sobie, że u koleżanki kazali napisać wszystkim dzieciom opowiadanie z perspektywy dziewczynki, a potem chłopaka!
Ja - A z ciekawości, co by się stało po napisaniu tego opowiadania? A) dziecko popracowałoby wyobraźnią B) dziecko byłoby bardziej empatyczne, czy C) dziecko zmieniłoby orientację seksualną?
Klienta i sprzedawczyni zapowietrzyły się, a ja szybko wyszłam z zakupami. Mijając piekarnię samochodem widziałam jak pod nią toczy się debata oburzonych (średnia wieku 70, tylko dlatego, że zaniżał ją przedszkolak, klientka i dziadki nawzajem się nakręcali i coś opowiadali machając rękami).


No i gdzie tu jechać po chleb???


2 komentarze:

  1. Jak nic musisz sama zaczac piec!;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wszechświat ewidentnie mi to sugeruje;-) ale ja dalej mam zamiar się opierać ;-) A tak swoją drogą, Ty masz doświadczenie z dziećmi, czy w przedszkolach pisze się opowiadania??? Jakoś ja bym chciała, żeby Józek za dwa lata nawet (ostatni rok p-kola) umiał na jakikolwiek temat napisać opowiadanie :-) :-) :-)

      Usuń

Moja lista blogów

Łączna liczba wyświetleń

Designed By Blogger Templates