/Development/

/Mindfulness/

/Work-Life Balance/

/Happiness/

/Sense of accomplishment/


Breaking News

czwartek, 1 października 2015

Dzień chłopaka vs mężczyzny




W marcu jest Dzień Mężczyzny, we wrześniu Dzień Chłopaka, nie za dużo, nie za dobrze? Wiem, wiem, kto to obchodzi? Kogo to obchodzi? A mojego męża obchodzi. Feministą to specjalnie nie jest, a gdybym miała przegapić jedno z jego i synka świat, to od razu by się o równouprawnienie upominał. Ale ku jego szczęściu, facebook przypomina o takich pierdołach jak dzień świra, kota i sekretarki (kiedyś byłam to wiem), więc możemy świętować. A ja lubię preteksty, żeby z przeciętnego dnia zrobić wyjątkowy, Dzień Chłopaka może być jednym z nich. Można wtedy pozwolić sobie na łakomstwo i lenistwo :-)



Domowa pizza i film akcji dla przedszkolaków

My zaczęliśmy od obiadku w postaci zupy marchwiowej, rolady z indyka, z serem pleśniowym i domowymi suszonymi pomidorami - synek zajadał aż mu się uszy trzęsły, a w dzień faceta musi być mięcho na obiad;-) - z ziemniaczkami pieczonymi w piekarniku z rozmarynem i fasolką szparagową, a na deserek babka. To był prezent dla chłopaków, uwielbiają mak, więc zmobilizowałam się i zrobiłam babkę z makiem i skórką z pomarańczy (tu przepis), pychotka. A wieczorem... Oglądanie w łóżku Nasza niania jest agentem – film familijny z Jackie Chanem, a do tego pizza domowa. Perfekcyjny, jesienny Dzień Chłopaka:-)










Fantastyczna babka makowa z pomarańczą, polecam


5 komentarzy:

  1. Ale z ciebie dobra żona i mama :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :-) też im to mówię ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie napisane D:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie każdy mężczyzna to po części chłopiec, gdyż wiem jak oni bardzo lubią gadżety. Ja swojemu mężczyźnie często kupuję gadżety z https://4gift.pl/prezenty/prezent-dla-niego/prezent-dla-chlopaka gdyż jak widzę uśmiech na tej twarzy to wiem, że oryginalny gadżet to najlepszy prezent jaki mógł dostać ode mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na dobrą sprawę jeśli chcemy wybrać jakiś dobry prezent to po prostu czasami wystarczy się dobrze zastanowić i poszukać. Ja niedawno moim dziadkom kupowałam fajne prezenty w https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-dziadkow i jestem przekonana, że takie rzeczy będą się podobały.

    OdpowiedzUsuń

Moja lista blogów

Łączna liczba wyświetleń

Designed By Blogger Templates