/Development/

/Mindfulness/

/Work-Life Balance/

/Happiness/

/Sense of accomplishment/


Breaking News

czwartek, 22 października 2015

Obrażony akwizytor

Józek wyrósł już z fotelika samochodowego nr 2 (niby do 22 kg, których nie posiada, ale jest już na niego za długi). Wybraliśmy się więc do pobliskiej hurtowni kupić kolejny 15-36 kg. Ja się przygotowałam, poczytałam na necie o testach i wyszło mi, że na linii wygoda-bezpieczeństwo-cena warto zainteresować się fotelikami Cybex Solution. Poczytałam o systemie LSP, testach ADAC i opiniach o firmie. I co? Wylądowaliśmy z fotelikiem Causalplay Protector, do którego namówił mnie mój mąż, ze względu na to, że wydaje mu się, że najlepiej ten fotelik „rośnie” z dzieckiem (i oparcie, i siedzisko wydłuża się).
Podkreślam frazę „przekonał mnie mój mąż”, ponieważ ten sam fotelik Casualplay lansował sprzedawca. Dobór słów nie przypadkowy. Zapytaliśmy go co poleca, opowiedział o tym w samych superlatywach i dodał, że przy 20 latach jego zawodowego doświadczenia, to tylko ten fotelik jest dobry. No kurcze blade, nie wierze. Poprosiłam go, żeby ściągną nam też Cybex i porównał z nim. Zrobił to z widoczną niechęcią, już nie byłam jego ulubioną klientką.
Wciskacz (sprzedawca) – Widzi pani, ten fotelik udaje tylko, że ma odchylanie zagłówka, tak naprawdę to ten zagłówek nie cofa się w tył, ale tylko do przodu przybliża.
Ja – A jakiej produkcji jest?
Wciskacz – Jak to jakiej?! Chińskiej!
Ja – Z tego co pamiętam, to niemieckiej, zresztą tak tu pisze.
Wciskacz – Jasne, że pisze, a Pani nie wie, że teraz wszystko robią w Chinach.
Ja – Zgadzam się, tylko, ze Casualplay, który zachwala Pan jako Hiszpański też w takim razie jest Chiński. 
Wciszkacz - ... [cisza]
Ja - A jakie wyniki ma ten fotelik w testach ADAC?
Wciszacz – Tylko 4 gwiazdki na 5.
Ja – To przecież Casualplay co stoi obok ma też 4 gwiazdki, a sekundę temu mówił Pan, że to maksymalna nota?
Wciskacz – Bo testy ADAC robią Niemcy i oszukują. Dla innych krajów dają max 4 gwiazdki, tylko fotelik niemiecki u nich może dostać 5 gwiazdek.
Potem było jeszcze o tym, że niektóre Cybex'y rozszerzają się jeszcze wszerz, więc to tylko wada, bo musielibyśmy mega grubasa wyhodować, żeby było mu w tym wygodnie. Itp. itd. A na zakończenie to już chyba mnie chciał zamordować bo:
Wciskacz – Wie Pani, to jednak nie może być przypadek, że my prawie same Casualplay sprzedajemy. To świadczy o tym, że są najlepsze, lepsze niż te nawet dużo droższe.
Ja – No ja się nie dziwię, że sprzedajecie tylko te, skoro tylko te Pan poleca...

Kupiliśmy Casualplay. Pewnie okaże się świetny, ale kupno fotelika to była jakaś farsa. Pan sprzedawca, z fochem unikał nas potem długo, mimo, ze wybraliśmy to co chciał. Jak można podważać 20 lat doświadczenia... Ja powinnam dorabiać w firmach konsultingowych jako podstawiony trudny klient. Dobra bym była:-)

http://www.casualplay.com/en/car-seats/protector-fix

http://cybex-online.com/pl/carseats/solutionx2fix.html

P.S. Zakupu w towarzystwie Pana Wciskacza, dokonałam w sklepie z adresem przy wybetonowanej ulicy, a nie www (mój błąd).  Sklep internetowy TOSIA, ma bardzo bogaty asortyment, dlatego jedynie w pierwotnym poście pochodziły z niego zdjęcia produktów, o których wspominam w tekście.

1 komentarz:

  1. To miejmy nadzieję, że będziecie z niego zadowoleni. My mamy dla Młodego od pół roku fotelik 15-36kg włoskiej firmy Recaro i jest ok.

    OdpowiedzUsuń

Moja lista blogów

Łączna liczba wyświetleń

Designed By Blogger Templates