/Development/

/Mindfulness/

/Work-Life Balance/

/Happiness/

/Sense of accomplishment/


Breaking News

wtorek, 31 marca 2015

What I ate today /2/

Tym co jadły w danym dniu chwalą się zwykle blogerki zajmujące się poradami dotyczącymi pracy nad smukłą sylwetką i mięśniami. Są to jadłospisy fit, mój taki nie jest, ale ponieważ spodobał się Wam wpis w tłusty czwartek, z małą spowiedzią łasucha, dziś też zapraszam do mojej kuchni, a ściślej, to mój wczorajszy jadłospis, może kogoś zainspiruje:-)
09:00 śniadanie, omlet z ziołami prowansalskimi i smażonymi na masełku grzybkami (do tego inka z mlekiem):


 

11:30 espresso doppio i domowe beziki (teściowa robi sama w domu makaron, a z pozostających jej białek, piecze pyszne beziki).


 
13:00 zupa warzywna na rosole, zamiast mąki, do zupy dodałam kaszy jęczmiennej, polecam, zdrowsze i pyszne.



 
15:30 drugie danie jem z chłopakami po powrocie ich z pracy i przedszkola - karczek z piekarnika, ziemniaczki i absolutna rewelacja, smażona z czosnkiem i gałką muszkatołowa cukinia, podawana z serem feta (równie dobre jest carpaccio z pieczonych buraków i fety). A na deser, domowy, kremowo, czekoladowy budyń.


17:00 ostatnia wieczerza – owocki!



Bon appétit!





1 komentarz:

  1. Obiadek wygląda apetycznie- muszę wypróbować, bo cukinie uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń

Moja lista blogów

Łączna liczba wyświetleń

Designed By Blogger Templates