/Development/

/Mindfulness/

/Work-Life Balance/

/Happiness/

/Sense of accomplishment/


Breaking News

czwartek, 24 stycznia 2013

To se wymyśliła baba...

Zapisałam się do konkursu na Bloga Roku 2012. Tak, wiem, z czym do ludzi... (i tak wiem, nie „zczym”, a „sikam” się mówi).
Pewnych głosów mam 5 – męża, mamy, dwóch przyjaciółek. No i mój... Ponieważ piszę anonimowo, nie ma szans na PR w rodzinie i u znajomych. Pozostają faktyczni czytelnicy :-) Ale kto nie ściga marzeń, ten nigdy nic nie osiągnie.
Kiedyś, może Ty będziesz mieć marzenie, a jego koszt to jedno PrincePolo. Ja też je uwielbiam, ale jakby ktoś mnie poprosił, o rezygnacje z jednego batonika, żeby mu pomóc zrealizować marzenie, to bym to zrobiła. Dlatego proszę – zagłosuj. For me. Tak, żebym nie była na szarym końcu.***

Chcesz zagłosować? Wyślij SMS o treści A00686 Na numer 7122
1. Głosowanie SMS będzie od dnia 24.01.2013 do dnia 31.01.2013 do 12:00 
2. Koszt wysłania jednego SMS-a pod numer 7122 wynosi 1,23 zł brutto
3. Z jednego numeru telefonu można oddać po jednym głosie na dany blog 

***zamiast tego tekstu o batoniku, mogłam napisać: PROSZĘ, PROSZĘ, PROSZĘ, ale mam nadzieję, że batonik wzbudzi większą litość ;-)

1 komentarz:

  1. Wiesz, chętnie oddałabym głos, ale nie mam polskiego numeru. Nawet na samą siebie nie mogę zagłosować;-]
    Dwa lata temu startowałam po raz pierwszy w konkursie i zatrudniłam pół rodziny do głosowania. Ależ miałam zabawę:-] W tym roku zgłosiłam się, ale jakoś nawet nie mam powera, żeby rodziców przymusić do wysłania smsa. Ale konkurs śledzę. Zawsze wyłowię z niego jakąś perełkę:-] Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Moja lista blogów

Łączna liczba wyświetleń

Designed By Blogger Templates