/Development/

/Mindfulness/

/Work-Life Balance/

/Happiness/

/Sense of accomplishment/


Breaking News

środa, 2 stycznia 2013

Eviva!

Słodka, mleczna kawa z wanilią i prasówka o poranku. Polityka pyta „Mamy nowy temat do całorocznych ideologicznych wojen. Do aborcji, związków partnerskich i in vitro dołączyła właśnie przemoc w rodzinie. Dlaczego konwencja o zapobieganiu przemocy wywołuje taką agresję? (…) A Wy co sądzicie o reakcji Kościoła i prawicowych środowisk na podpisanie przez Polskę europejskiej konwencji przeciw przemocy?”, Focus ostrzega „Chińczycy wymyślili sprytny sposób na podrabianie włoskiej szynki parmeńskiej - jedno ze swoich miast nazwali Parma. Uważajcie więc, za co płacicie!”, a na moim blogu dobiliśmy 1 000 odwiedzin (eviva!!!). Zaczął się 2013, dzień powszedni.
A dla Ciebie? Ode mnie:
   Na szczęście, na zdrowie,
    Na ten Nowy Rok.
    Oby wam się urodziła
    kapusta i groch :-)
 
W lodówce mam bigos – od mojej Mamy (ostatnio słyszałam o wojnie małżeństw samodzielnych z tymi co zbierają słoiki od swoich rodziców, ale co ja poradzę na to, że mi szkoda życia na gotowanie???), dziś delektuję się brakiem planów i dobrą książka. Rzadkie, ulotne chwile. I pilnowaniem Józia, który zapieprza po całym mieszkaniu raczkując. Dziś odkrył miłość do kabli w sprzęcie do nagłaśniania mojego męża.
O Sylwestrze opowiem Wam w sobotę. Może zdążę też opowiedzieć o wypadzie na samą kolację do Zakopanego, co nie tak dawno miało miejsce? I will do my best :-)
Nowy rok, nowe możliwości.
 kitchen_flickr_Inmurrey_CC BY-NC-ND 2.0

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moja lista blogów

Łączna liczba wyświetleń

Designed By Blogger Templates