/Development/

/Mindfulness/

/Work-Life Balance/

/Happiness/

/Sense of accomplishment/


Breaking News

wtorek, 29 lipca 2014

Hobby na dziś - czekanie


Szerszenie mają układy w niebie. Jak na zawołanie, o godzinie, w której miała być ekipa do ich usuwania pojawiła się burza i ulewa, po pięknym upalnym dniu. Dziś powtórka z rozrywki – dosłownie jakby stanąć pod odkręconym kranem, tak lało. Jutro podejście trzecie. A szerszenie straszą naszą labradorkę, wiją drugi kokon i budzą rano stukaniem w okno.

Miałam dziś niebywałą „przyjemność” rozpocząć dzień głodówką – test glukozy dla ciężarówek. Morfologia i badanie poziomu cukru, potem pijesz glukozę z wodą, ulipek, który można na szczęście doprawić cytryną, kwitniesz dwie godziny (chodzić nie powinno się, jeździć samochodem nie wolno) i ponowne badanie poziomu cukru. A że lubię tak sobie zmasakrować dzień, to po całym badaniu wybrałam się po kartę EKUZ na nasze wakacje. Zapomnij o miejscu do parkowania pod NFZ, jak w upale doszłam wreszcie z odległego parkingu pod siedzibę NFZ, wybrałam numerek w magicznej maszynie okazało się, że jeszcze tylko 38 osób przede mną. Kichających, kaszlących, stłoczonych jak sardynki – cały przekrój, od wrzeszczących dzieciaków po Ciotki Klotki, które bez kolejki próbowały się wbić do obsługujących nas urzędniczek, tylko po to, żeby pokłócić się z nimi, że one pamiętają, że rok temu to żadnego wniosku nie wypełniały, więc czy na pewno w tym roku muszą? Mantra na dziś: Jestem oazą spokoju, pierdolonym kwiatem lotosu na tafli jeziora.


Po moim dziadku: pianio, skrzypce, akordeon, harmonijka, trąbka, a od męża: bongosy, gitary, ukulele... Trochę tego u nas w domu jest.

Zmarł dziadek męża. Miał 87 lat. Żył jak chciał. Wybudował dom, miał 3 synów i niesamowitą żonę. Nie cierpiał, nie odchodził sam. Mimo całej racjonalności tego co się stało, smutek jest z nami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moja lista blogów

Łączna liczba wyświetleń

Designed By Blogger Templates