/Development/

/Mindfulness/

/Work-Life Balance/

/Happiness/

/Sense of accomplishment/


Breaking News

niedziela, 23 marca 2014

Na opak - początek wiosny

Pierwsze oznaki wiosny: grube, ohydne, ospałe muchy i motocykliści wyłonili się znikąd. Były plany – Zakopane, Chochołowska i krokusy, cudowna droga przez Zawoję z przystankiem w Jabłonce na śniadanie, a wieczorem rydze na masełku z bagietką na Krupówkach. Plany łeb wzięli. Od piątku nasz dwulatek męczy się z ostrym przebiegiem anginy ropnej i... grypą żołądkową jednocześnie. Dziś prawie wylądowaliśmy na pogotowiu bo się odwadnia, ostatecznie pomogła nam wizyta u lekarza ale cały czas jest duży stres. Józio jest taki kochański -tuli się, z rozwolnieniem po 10 razy dziennie biegnie na nocnik, nic nie marudzi, tylko chce, żeby być przy nim.
Oczywiście smaczku całej sytuacji dodaje to, że mąż mój źle się czuje bo go „wszystko w kościach boli”, a ja dostałam jakiejś nerwicy w połączeniu z alergią i zaczęłam się dusić.
Mam nadzieję, że pierwszy weekend wiosny u Was mija znacznie przyjemniej.
 good morning_flickr_yvestown_CC BY-NC-ND 2.0
Jak powinno być...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moja lista blogów

Łączna liczba wyświetleń

Designed By Blogger Templates