/Development/

/Mindfulness/

/Work-Life Balance/

/Happiness/

/Sense of accomplishment/


Breaking News

czwartek, 23 stycznia 2014

Mam plan

Tak to jeszcze nie było. Jednej szkoły nie skończyłam (szkoła coachów trwa do kwietnia), a już zaczynam drugą w marcu (Generatywny Rozwój Osobisty). I to w Lublinie, bo dlaczego by sobie nie dowalić dojazdami z Podbeskidzia? Braki mi okresu przejściowego na poukładanie w głowie doświadczenia i przerażają mnie dojazdy, bo właściwie to komunikacji miejskiej między Lublinem i moim miastem nie ma. Natomiast niesamowicie cieszy mnie perspektywa nowych doświadczeń i nauki. Zjazdy będą raz w miesiącu od środy do soboty włącznie. Czy ja ostatnio marudziłam na brak czasu???
Ponieważ nie można mieć wszystkiego naraz w zawieszenie poszło moje uczestnictwo w klubie Toastmasters Na Szczycie i inne pomysły – po pierwsze chce się nacieszyć moim synkiem, a po drugie, dom trzeba remontować. Głównie w zawieszenie poszła jednak wizja wyspania się. W końcu nie można mieć wszystkiego....

cat_flickr_yvestown_CC BY-NC-ND 2.0
 No to mam plan.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moja lista blogów

Łączna liczba wyświetleń

Designed By Blogger Templates