/Development/

/Mindfulness/

/Work-Life Balance/

/Happiness/

/Sense of accomplishment/


Breaking News

środa, 15 kwietnia 2015

Nie czytasz, to co robisz w moim łóżku?

Ha! Jeżeli myślicie, że się poddałam i przestałam czytać to błąd! Przy tym wszystkim co się u nas dzieje, nie mam tylko czasu pisać Wam recenzji (zwłaszcza, że to akurat ten typ postów, który ja najbardziej lubię – zaraz po sprawozdaniach z podróży i szkoleń – ale wiem, że do Waszych ulubionych nie należy). Fakt jednak, że trochę lektur mam do nadgonienia, nie można być perfekcyjną panią domu urządzającą przyjęcia dwa razy w tygodniu i sumiennym molem książkowym jednocześnie.

Książki Józka są tak 4-5 razy czytane, więc chyba już zaliczył swoje 52 książki na 2015 rok:-)
Moje:
7/52 Charlaine Harris, Czyste Intencje
8/52 Charlaine Harris, Czyste Szaleństwo
9/52 Charlaine Harris, Czyste Sumienie
10/52 Laura Lippman, To co ukryte
11/52 Haken Nesser, Nieszczelna Sieć
12/52 Haken Nesser, Punkt Borkmanna
13/52 Carlos Ruiz Zafon, Gra Anioła


A to poprzednie meldunki z tego co czytamy.





Kiedy zadeklarowałam udział w wydarzeniu na Facebooku: Przeczytam 52 książki w 2015roku, zrobiłam też pierwszy wpis na ich stronie, który da Wam trochę wyobrażenie, że cel dotyczy de facto trzech osób:
  "UWAGA!!! Będę oszukiwać! Bo choć wszystkie książki czytam ja, to osoby są dwie, ale też na usprawiedliwienie cel mamy podwójny (przekroczyć 100 książek / 2015).
Moje i tylko moje:
        1. Jo Nesbo „Łowcy Głów”
        2. Jo Nesbo „Karaluchy”
        Ja czytam synkowi (prawie 3 latka), siedzimy co wieczór w takim układzie: on po mojej lewej, następnie ja, w lewej ręce trzymam jego książkę, a w prawej jego dwumiesięczną siostrę.
        1. Daniel Joris tekst, Gauthier Dosimont ilustracje „Artur i czarodziejska księga”
        2. „Samoloty 2”

1 komentarz:

  1. No no no podziwiam wyzwanie 100 książek w roku- powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Moja lista blogów

Łączna liczba wyświetleń

Designed By Blogger Templates