/Development/

/Mindfulness/

/Work-Life Balance/

/Happiness/

/Sense of accomplishment/


Breaking News

poniedziałek, 19 maja 2014

Gwiździ, piździ, a ja podróżuję

W pociągu przypadło mi miejsce koło bardzo eleganckiej babeczki – markowa torebka, spodnie rureczki, stylowa, czarna bluzka, czarne włosy do ramion. Po czterdziestce. Pieniądze i pewność siebie emanowała. Całkiem miłe byłoby to towarzystwo, gdyby nie seria telefonów jakie wykonała w czasie prawie pięciogodzinnej drogi (z 12-14 ich było). Za każdym razem o tym samym, troszkę wypytywania co u osobnika po drugiej stronie linii, po czym następowało: „Nie uwierzysz co ja teraz robię, mąż ma urodziny więc wsiadłam w pociąg, ja nie wiem co to za klasa, pierwszy raz nie jadę pierwszą, raz w życiu taka ekscentryczna przygoda się przyda, tu jest koszmarnie, brudno, głośno, pełno, bla bla bla”. No to ludzie mają przygody, taki pociąg PKP 2 klasa to prawie jak safari z lwami.


Widok z okna piękną trasą pociągiem na wschód.
 Aż mi głupio znowu o pogodzie pisać, ale nie da się przemilczeć faktu, że znowu jakieś apogeum zimna nastało, kiedy przypadł kolejny zjazd mojej szkoły rozwoju generatywnego w Lublinie. Leje, wieje, gwiździ, piździ. Wyobraźcie sobie, że kupiłam moją pierwszą w życiu dorosłym parasolkę, którą wiatr zdążył mi połamać w pierwszym dniu jej istnienia w moim posiadaniu.
A zajęcia były wybitne. Majstersztyk. Ale to nie na dziś. Dziś stolarz zaczął robić nam kuchnie, ja myłam podłogi, mąż skończył wyklejać kafelkami w łazience, do tego bieganina po zezwolenie na podłączenie wody, zakup wanny i kabiny prysznicowej – to wszystko punkty zrealizowane dziś. Więc tradycyjnie padam na pyszczek. Nie ma sił na twórczą pracę. A jutro, jak dziś na 7:00 do pracy.

P.S. Moje odkrycie, lubelskie cebularze w knajpie Św. Michał
 

Cebularz - placek z ciasta drożdżowego z makiem i cebulą  oraz dodatkami (tu z serem, rukolą i pomidorami), polska wersja pizzy :-)
Przystawka - tymbalik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moja lista blogów

Łączna liczba wyświetleń

Designed By Blogger Templates