/Development/

/Mindfulness/

/Work-Life Balance/

/Happiness/

/Sense of accomplishment/


Breaking News

niedziela, 3 marca 2013

30

birthday_flickr_yvestown_CC BY-NC-ND 2.0

03.03.2013, 30 urodziny...


Dziewięćdziesiąt procent naszych zmartwień dotyczy spraw, które nigdy się nie zdarzą.” myśl na dziś, za Margaret Thatcher.
Robicie plany? Takie w stylu do 30 to... Kiedyś byłam od tego uzależniona. Każda godzina przewidziana. Fakty – fantastyczna organizacja czasu. Mity – szczęście. No i doszłam do tej trzydziestki. Nigdy nie liczy tego jako przełomowego wieku. Tik tak. Bez znaczenia.

Czym jest szczęście? Czekaniem na coś. Po 90-tce chciałabym pomyśleć, że w pełni wykorzystałam dany mi czas. Dlatego zdecydowałam się założyć bloga. Choć chwilami mi wstyd za ten ekshibicjonizm i za to, że może mam za mało talentu by dawać innym do czytania, to co napisałam. Jednak, jak powiedział Mark Twain „Za dwadzieścia lat bardziej będziesz żałował tego, czego nie zrobiłeś, niż tego, co zrobiłeś. Więc odwiąż liny, opuść bezpieczną przystań. Złap w żagle pomyślne wiatry. Podróżuj. Śnij. Odkrywaj. :-) 

A do tej pory? Nurkowałam, byłam na 4 kontynentach, prowadziłam szkolenia, zakładałam (z wieloma innymi) Partie Kobiet, zbierałam głosy dla WWF (kiedy zbierałam w pracy głosy w petycji przeciwko reklamówkom foliowym, większość osób uznała, że to oszustwo i podpisują się pod przywróceniem poprzedniego dyrektora...), zrobiłam patent pilota wycieczek i pracowałam we Włoszech w tym zawodzie, jeździłam na wielbłądzie, koniu i kładzie, na pustyni, kąpałam się w morzu koło delfinów, kiedy chodziłam na wybiegu zgubiłam but, pracowałam jako modelka dla rzeźbiarzy, uczyłam się Esperanto i odrzuciłam oświadczyny raz, a raz przyjęłam :-), mam szaloną rodzinkę, leciałam helikopterem nad Wielkim Kanionem, mam dwie publikacje z socjologii turystyki, zaczęłam studia doktoranckie na UJ i zrezygnowałam z nich, piszę bloga i nie mam przed Tobą tajemnic :-)

Emilia Paprotna, nazwisko nieprzypadkowe, ale nie z mojego dowodu. Czasami tak trzeba, żeby nie zostać zlinczowanym :-)


------------------------
Zapraszam do dołączenia do grona moich znajomych – informuję o postach na blogu i takich tam ;-) http://www.facebook.com/emilia.paprotna
To tak, jakby ktoś myślał jaki mi dać prezent ;-)

2 komentarze:

  1. Imponujący życiorys:-] Sto lat z okazji trzydziestki, spełnienia marzeń!:-]

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję;-) a życiorys na pół gwizdka - często mi tej odwagi jednak brakowało.

    OdpowiedzUsuń

Moja lista blogów

Łączna liczba wyświetleń

Designed By Blogger Templates