/Development/

/Mindfulness/

/Work-Life Balance/

/Happiness/

/Sense of accomplishment/


Breaking News

wtorek, 22 grudnia 2015

bywa się, bywa




Czasu brak. Nie, nie przez łączenie pracy i opieki nad dziećmi (choć oczywiście to też), nie przez przygotowania świąteczne (piernik gotowy, dywany poprane), ale… przez obchody naszej zimowej rocznicy ślubu (rocznice mamy dwie). A to koncert, a to kino, odkrywamy nasze miasto na nowo. Jak się jest na studiach, zna się wszystkie ciekawe miejsca, gdzie dobrze i tanio karmią, gdzie dobrze grają, gdzie coś się dzieje, potem większość ludzi wypada z obiegu. My odrobinkę teraz nadrobiliśmy:-)
Przy okazji 18/12 obejrzeliśmy 7 część Gwiezdnych Wojen. Dla mnie najlepsza. Skutecznie unikałam zawsze tego filmu, jednak teraz zdecydowałam się oglądnąć wszystkie części (nie w kolejności powstawania, a w kolejności w jakiej toczy się opowieść). I nawet mi się spodobało, choć zwłaszcza w częściach 1-3 stanowczo za długie są dla mnie sceny walki. Nie stałam się maniaczką, ale kiedy się siedzi w kinie wśród zapaleńców, wrażenia są całkiem inne  - kiedy na ekranie pojawił się Han Solo lub roboty R2D2 czy C3PO, widzów ogarnęło wzruszenie, rozbrajające;-)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moja lista blogów

Łączna liczba wyświetleń

Designed By Blogger Templates