/Development/

/Mindfulness/

/Work-Life Balance/

/Happiness/

/Sense of accomplishment/


Breaking News

sobota, 30 maja 2015

Sezon koktajlowy


Błogo, pijemy sobie koktajl truskawkowy na tarasi (w tygodniu robię wersję zdrową – z jogurtem i odrobiną cukru, a w weekendy ze śmietanką i większą ilością słodkości), słuchamy jak w oddali małe samoloty ciągną szybowce coraz to wyżej. Dziś lenistwo. Wczoraj szaleństwo. A jutro goście, tym razem to my idziemy w gości.
Szaleństwo sprowadziło się do wyrwania na wagary synka z przedszkola, żeby wreszcie nacieszyć się pogodą – pojechaliśmy do parku koło BCK, potem do ulubionego placu zabaw w Jaworzu, potem na pizze (Zuza jadła swoją pierwszą skórkę z pizzy w życiu), a potem szybko robiliśmy się na bóstwa, żeby zdążyć na koncert do BCK. Było cudownie, ale w biegu. Dlatego dziś z przyjemnością zwolniliśmy tempo.
Po wczorajszym dniu Józio mi mówi:
  • Mama podobało mi się, musimy częściej robić wagary
  • Skarbie, wagary są przyjemnością, ale to przedszkole Cię rozwija i nie możemy opuszczać zajęć.
  • Nie prawda. Koncert mnie rozwijał.
Fakt (w myślach moich).
Minął mój 4 Dzień Mamy, inny. Pierwszy raz jestem mamą dla dwóch cudownych istotek. Pierwszy raz podziwiałam Józia w roli przedszkolaka na przedstawieniu. Podpisano Dumna Mama :-)



 Podobnie? A dwa inne miejsca i całkowicie w innym klimacie - Jaworze vs Bielsko-Biała


Fot 1 - Aicha Słoniec, fot 2 - Damian Luber


1 komentarz:

Moja lista blogów

Łączna liczba wyświetleń

Designed By Blogger Templates