/Development/

/Mindfulness/

/Work-Life Balance/

/Happiness/

/Sense of accomplishment/


Breaking News

poniedziałek, 3 lutego 2014

lakier i Blog Roku


Rok temu po raz pierwszy wzięłam udział w konkursie Blog Roku. Co ja miałam w głowie? Jak to co, że ktoś nagle odkryje mój geniusz ;-)

Oczywiście tak się nie stało. Jednak spotkało mnie coś co sprawiło, że w tym roku też biorę udział w konkursie. Ktoś, jeden konkretny, też piszący mnie odkrył, a ja odkryłam ją (od pewnego czasu pisze dla zamkniętego grona, więc nie mogę już jej Wam polecić). A potem poszło lawinowo i poznałam małe środowisko piszących jak ja.

W tym roku nie mam czasu na minimum PR – no wiecie, maluję zamiast paznokci, ściany w kolorze dekoral ewa minge czerwień flamenco – ale jak podoba Wam się choć trochę mój blog, zachęcam do głosowania:


Chcesz zagłosować? Wyślij SMS o treści A01001 na numer 7122
Koszt SMS-a to 1,23 zł brutto.

1 komentarz:

  1. Nie wiem, kto jeszcze Cię odkrył, ale nie wątpię, że nie byłam jedyna:-] Pisz i startuj, a ja postaram się o jakiegoś smska z Polski:-]

    OdpowiedzUsuń

Moja lista blogów

Łączna liczba wyświetleń

Designed By Blogger Templates