/Development/

/Mindfulness/

/Work-Life Balance/

/Happiness/

/Sense of accomplishment/


Breaking News

środa, 22 lipca 2015

Day by day, miło jest






Winko z przyjaciółką w upalny wieczór, sama przyjemność, przyłapane w TUCEPI, Chorwacja.
Jak za oknem jest tak przyjemnie jak dziś, to i tak tęsknię za wakacjami, ale trochę łagodniej :-)


W takie dni czuję się spełniona. Pogoda powoduje, że chce się żyć, bywać, myśleć, tworzyć – tak, uwielbiam upały i chętnie żyłabym w cieplejszym klimacie. No i stało się, już nie raz wspominałam Wam, że planuję napisać kryminał. Napisałam. Ja go lubię, a w biernym (jako czytelnik) odbiorze kryminałów mam całkiem spore doświadczenie :-)
A co u nas? Tu kawusia, tu koktajli, spotykamy się ze znajomymi, chodzimy nad jezioro, rzekę i odkryty basen. Mąż wczoraj bawił się w Ustroniu w Topoleju na jam session, a dziś wybieramy się z Toastmasters na Szczycie zwiedzić bielskie lotnisko. Wakacyjne przyjemności, nawet dla ludu pracy ;-)

1 komentarz:

Moja lista blogów

Łączna liczba wyświetleń

Designed By Blogger Templates