/Development/

/Mindfulness/

/Work-Life Balance/

/Happiness/

/Sense of accomplishment/


Breaking News

piątek, 18 kwietnia 2014

Święta, święta, święta :-)

Wielki Piątek to dla mnie trzy wyjazdowe wspomnienia. Pierwsze to pobyt ze znajomymi z kursu Esperanto w Niemczech, w górach Harzu, drugie to niesamowita Wielkanoc w Rzymie, a trzecie to Wielki Piątek w czasie lotu do Stanów Zjednoczonych holenderskimi liniami lotniczymi. Zlaicyzowani Holendrzy nie wpadli na to, że w tym dniu prawie wszyscy pasażerowie wybiorą wegetariański danie i dla połowy pasażerów go zabrakło. Ach zrobiłoby się coś szalonego...
 easter2_flickr_yvestown_CC BY-NC-ND 2.0
Plany mamy bardzo tradycyjne: jutro jak się obudzimy (ok 9:00) zrobimy na śniadanko pancakes i ugotujemy jajka w łupinkach z cebuli i zapakujemy koszyczek Wielkanocny. Nasz koszyczek to miniaturka – symbole potraw i jajka do podzielenia się w niedzielę przy życzeniach, strasznie mi się nie podoba jak ktoś z siatami na zakupy do kościoła chodzi (patrz moja ciocia). Po święceniu moja mama i moja mama Chrzestna z Niemiec (od tygodnia mieszka u mojej mamy) wpadają do na na kawę. Po południu, po święceniu na które wybieramy kościół, gdzie cała akcja toczy się na świeżym powietrzu, kończymy etap umartwiania się i postu.
Jak pogoda dopisze w sobotę wieczorem pojedziemy do Ochodzitej, wejdziemy na szczyt i zrobimy sobie piknik przy zachodzie słońca (już dwa razy nam się to udało)
W niedzielę rano jemy na szybko babkę z mlekiem, potem biegniemy na mszę świętą, żeby tak przed 11 zacząć jeść tradycyjne Wielkanocne śniadanie, z żurkiem i mnóstwem nowalijek. Moja Mama przepięknie zdobi stół. Potem jak pogoda dopisze spacerek, a tak na 16 pojedziemy do teściów, którzy nie mają specjalnie rozbudowanej tradycji wielkanocnej (przed obiadem łamią się poświęconym jajkiem i składają życzenia).
W poniedziałek planujemy wybrać się do dziadków męża w odwiedziny, a wieczorem może uda się wyskoczyć na koncert :-)
Wesołych świąt wszystkim :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moja lista blogów

Łączna liczba wyświetleń

Designed By Blogger Templates