/Development/

/Mindfulness/

/Work-Life Balance/

/Happiness/

/Sense of accomplishment/


Breaking News

poniedziałek, 4 lutego 2013

Spowiedź raz i dwa

Wyznanie 1

Pijam bawarkę. Najchętniej mocną miętę z mlekiem. Z przyjemnością zrobiłabym to w jednym z tych kubków :-) Dasz się skusić?


http://www.annasaccone.com/2013/01/what-i-ate-wednesday_30.html
http://norddeco.pl/kuchnia-jadalnia/294-mugtail.html



Wyznanie 2

W Blogu Roku zdobyłam tylko 2 punkty (na możliwych 5, ale każdy kolejny to przepaść w ilości głosów), za to drastycznie wzrosła liczba wejść na bloga – założyłam go we wrześniu 2012, w Nowy Rok świętowaliśmy 1000 odwiedzin, a styczeń zamknęłam dokładnie z 1735 odwiedzinami:-) Dlatego pewnie w przyszłym roku, też zapiszę bloga do konkursu. Tym razem może bardziej PRowo potraktuję temat? Dam zdjęcie gołej babeczki na stronę tytułową, w momencie jak będą z niej robili zrzut, a w opisie zamiast „blog jak przyjaciółka”, napiszę „curve della vita, czyli blog o zakrętach życia”. Myślisz, że przyciągnie uwagę? (żartuje oczywiście – nie po to się skończyło gender studies, żeby epatować cyckami i to nie swoimi w internecie).

Przy okazji całego konkursu odkryłam parę perełek do czytania dla siebie (doszły do mojej listy blogów po prawej). Dziś na jednym z cudzych blogów, przeczytałam coś co było mi potrzebne. O momentach w życiu, gdy po okresie, kiedy wszystko się układ, nagle coś zawalasz. Rośnie wtedy w Tobie poczucie niemocy i jak lawina, masz wrażenie, że życie wymyka Ci się spod kontroli. Taki out of control był zeszły tydzień. Po przeczytaniu tekstu jakoś specjalnie nie wzięłam się w garść, ale poczułam się lepiej od samej myśli, że inni tak też mają. A potem jeszcze sobie przypomniałam, że chyba z dwa tygodnie temu był najbardziej depresyjny poniedziałek w roku i wszystko stało się jasne (i nie z mojej winy;-).

2 komentarze:

  1. Zaintrygowałaś mnie tą miętową bawarką. Muszę jutro spróbować jak dotrę do pracy. Dzisiaj w zasadzie :-)
    Uwielbiam bawarkę, ale jak do tej pory poza wersją klasyczną odważyłem się użyć tylko cytrynowego earl greya.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To skosztuj jeszcze brzoskwiniowej Lipton z mleczkiem :)

      Usuń

Moja lista blogów

Łączna liczba wyświetleń

Designed By Blogger Templates