/Development/

/Mindfulness/

/Work-Life Balance/

/Happiness/

/Sense of accomplishment/


Breaking News

poniedziałek, 9 czerwca 2014

Intensywnie



Przy takiej pogodzie to chyba nikt nie wisi przy komputerze i nie czyta blogów, więc tylko w telegraficznym skrócie napisze i pędzę po dziecko, które wbrew pogodzie siedzi w murach na zajęciach z przygotowania do przedszkola (zaraz po nich odbijemy sobie, ma obiecany spacer, Józek na rowerku-biegówce):
    - Dzień Dziecka spędziliśmy w hotelu Jawor, cały basen dla nas bo inne towarzystwo wolało sauny, a że woda wyciąga wylądowaliśmy po wszystkim na przepysznym deserze, ja panna cotta, chłopaki jabłecznik z bitą śmietaną. Józek tak się rozkręcił, że po tym jak ładnie jadł, w jednej sekundzie całą bitą śmietanę wsadził do buzi – nie wiedziałam czy robić zdjęcie ekstazy brudaska, czy ratować męża i dziecko od większego zbrudzenia się (siedział u taty ba kolanach).
    - w czerwcu byliśmy już na dwóch koncertach: Damian Luber (http://damianluber.com/ )i Piotr Szumlas wraz z Kubą Zaborski (w bielskim saloniku sztuk rozmaitych http://www.bazyliszek.info/)
- cudownie upalny weekend spędziliśmy nad jeziorem w Czernichowie oraz w Tresnej (rowerki wodne zaliczone całą rodzinką, Józek był sternikiem).
- ostatecznie zakończyłam moją szkołę trenerów i coachów 5 i 6.06.2014 zdając superwizję, czyli prowadząc szkolenie dwudniowe pod okiem zawodowej trenerki. Wyniki... no tylu komplementów naraz to chyba nigdy w życiu nie słyszałam. Nie wiem na ile to prawda, a na ile wszystkim tak mówią, ale to i tak działa kojąco i terapeutycznie :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moja lista blogów

Łączna liczba wyświetleń

Designed By Blogger Templates