/Development/

/Mindfulness/

/Work-Life Balance/

/Happiness/

/Sense of accomplishment/


Breaking News

sobota, 21 września 2013

Update ;-) po wakacjach

Oj się nie odzywałam... tydzień temu miałam napisać – ale miałam powakacyjną żałobę. Nic mi się nie chciało. Tylko uciec z szarej rzeczywistości. Dajcie mi 5 minut i jestem gotowa wrócić na Wyspy Kanaryjskie...
A dziś... A dziś się zatrułam - otrułam się wczoraj – robiłam paelle, smak wakacji, chciałam sprawdzić czy otwarty przed wyjazdem koncentrat pomidorowy jest dobry i... nie był – a dziś cierpię, jak, to chyba każdy sam ma na tyle wyobraźni, żeby sobie to dopisać... Zachęcam natomiast do niewyobrażania sobie z jakiego miejsca, do Was piszę ;-)
 
Chce Wam opisać, choć namiastkę tego co działo się na wakacjach, ale żeby to zrobić nie mogę zdychać. Dajcie mi czas. A w telegraficznym skrócie, co u mnie?
Przez zeszły tydzień zdążyłam sobie zorganizować życie (jak co roku, na nowy rok szkolny) – kurs włoskiego, angielskiego i pilates, od października szkoła coachów i dwa projekty, trenerski i liderski, co oznacza wyjazdy i życie pełne inspiracji:-) A w domowych pieleszach [dla niedzieciatych polecam opuścić ten kawałek bo będzie o kale] – kupki i część sików potomek robi na nocnik, je samodzielnie, no i mówi już inaczej, tzn. odpowiada już nie tylko słowami, które były wypowiadanym przez nas w zdaniu wcześniej ale sam coś od siebie odpowie. Wróciliśmy też na zajęcia z rytmiki, raz w tygodniu, żeby miał kontakt z innymi dzieciakami, z niemowlaków awansował do grupy szkrabów, więc mamy podręcznik, zadania domowe i inną formułę zajęć.

Życie pędzi jakby nigdy nie było naszej latarni morskiej, Homera Simpson z piasku, czy Niny, pierwszej miłości naszego synka (dwa tygodnie starsza od niego, czarnoskóra piękność z Holandii, posikać można było się ze śmiechu jaki był w nią zapatrzony).

2 komentarze:

  1. "Powakacyjna żałoba" - bardzo trafne określenie! ;-] Kuruj się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lekarstwem: marzenie o kolejnej wyprawie ;-) dzięki :-)

    OdpowiedzUsuń

Moja lista blogów

Łączna liczba wyświetleń

Designed By Blogger Templates