/Development/

/Mindfulness/

/Work-Life Balance/

/Happiness/

/Sense of accomplishment/


Breaking News

niedziela, 12 lutego 2017

Dynia w reaktywacji

Ostatnio naszło mnie na zupy z dynią. Wszystko się zaczęło na Kazimierzu w Krakowie, gdzie w Novej zakochałam się w tajskiej zupie kokosowej z dynia, szpinakiem i krewetkami (popijanej margarita).  Później nadarzyła się okazja na imprezę w stylu tajskim - raz w miesiącu spotykamy się ze znajomymi na "tematycznej" imprezie i każdy coś przynosi. Zupa w wersji z kurczakiem wyszła fajnie, a dla dzieci po rocznej przerwie zrobiłam "moja" zupę dyniowa. Przepis wymyśliłam, ale na pewno nie ja pierwsza:

1 kg dyni (lepsza piżmowa) i 1 kg ziemniakow obieramy i kroimy w kostkę, a nastepnie podsmażamy na maśle aż zmięknie;

Dodajemy mleczko kokosowe i bulion, solimy i obficie pieprzymy (lepszy jest biały pieprz). Blendujemy na krem. Palce lizac, a dzieciaki uwielbiaja złotą zupe 🍲

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moja lista blogów

Łączna liczba wyświetleń

Designed By Blogger Templates