/Development/

/Mindfulness/

/Work-Life Balance/

/Happiness/

/Sense of accomplishment/


Breaking News

niedziela, 15 stycznia 2017

Jarmark Bożonarodzeniowy








Czas świąt Bożonarodzeniowych zastąpił czas karnawału. Naturalna choinka dokonała żywota, jeszcze towarzyszy nam sztuczna, ale to już nie to. Jednak pozostało mi jeszcze jedno wspomnienie, którym chciałabym się z Wami podzielić.

Świąteczny jarmark w Krakowie kojarzy mi się z moją obroną pracy magisterskiej, którą z powodu stypendium w Rzymie zdawałam dopiero w grudniu. Było wtedy jak z pocztówki – biały świeży puch i słońce. Magisterka (pomijając gigantyczny stres przed), okazała się samą przyjemnością, mówiłam o swojej pasji – socjologii turystyki i w rezultacie nasłuchałam się komplementów o erudycji i umiejętnościach prezentacji, a że moja szalona rodzinka wykorzystała pobyt w Krakowie jako pretekst do wycieczki, wszyscy się ululali na wesoło grzańcem galicyjskim, zwłaszcza bardzo wstrzemięźliwa babcia. Chichotała jak pensjonariuszka:-)



Potem byłam tu przy okazji studiów podyplomowych i… myślałam jak przeżyć między budami. Rynek był cały w lodzie. A tym razem… Tym razem trafiłam na Jarmark przy okazji ostatniego zjazdu szkoły Coachow. Plus 10 stopni! I jaki napięty grafik towarzyski! A w międzyczasie jeszcze trzeba się uczyć, bo to zjazd z testem i czytaniem ludzi :)

Droge Miasto Kraków, do zobaczenia! Znowu napisałam tu kolejny rozdział swojego życia…

Ach... Przecież był jeszcze świąteczny jarmark w Wiedniu, ale to inna opowieść...
.







.


.


.




.


.

.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moja lista blogów

Łączna liczba wyświetleń

Designed By Blogger Templates