/Development/

/Mindfulness/

/Work-Life Balance/

/Happiness/

/Sense of accomplishment/


Breaking News

niedziela, 4 grudnia 2016

Metamorfoza - nowy wygląd

Cała ja. Wchodzę do fryzjera i pytam: "Czy współpracują Państwo z fundacją Rak&Roll i przekazujecie włosy na peruki, bo będziemy ponad 20 cm obcinać." A potem się zaczęły 3 godziny przerabiania moich włosów, tak ze ledwo zdążyłam na Mikołaja na przedstawienie i rozdanie prezentów w Teatrze Banialuka - jeden z najlepszych teatrów lalek w Polsce. Józek był tu nie pierwszy raz, ale dla 2-letniej Zosi była to 1 wizyta w teatrze! Trochę się bałam jak wysiedzi, a tymczasem... Jak się zaczęło przedstawienie usiadła. Wstała tylko na 3 piosenki żeby potańczyć, a odezwała się jak się zamknęła kurtyna, żeby zapytać "Jeszcze raz?" 😄 Mam niesamowite dzieci!





2 komentarze:

Moja lista blogów

Łączna liczba wyświetleń

Designed By Blogger Templates