/Development/

/Mindfulness/

/Work-Life Balance/

/Happiness/

/Sense of accomplishment/


Breaking News

sobota, 10 grudnia 2016

Ja z Grodzkiej 52


Kolejny zjazd mojej szkoły Coachów i lata błogiej nieświadomości legły w gruzach. Studiowałam na Grodzkiej 52 w Krakowie. Filozofia, socjologia, antropologia i religioznawstwo mieszczą się w niesamowitym budynku, który nadawałby się na polski oddział Hogwartu koło kościoła Wszystkich Świętych. Nie wiedziałam jednak, że w Krakowie, a przynajmniej w części akademickiej Krakowa istnieje określenie, że coś jest z Grodzkiej 52, co oznacza rozkładanie na czynniki pierwsze istoty rzeczy, dywagacje akademickie nad sensem istnienia, czy dywagacje na temat jestestwa itp. Itd. Ciekawe co mój mąż myśli o życiu z człowiekiem z Grodzkiej 52 (przypominam, że filozofia opiera się na logice :-P).
 
Tyle w temacie korzeni, czas na tu i teraz. Znowu jestem w ciągu. Ciągu szkoleniowym – w tym tygodniu nie pojawiam się w pracy. 4 dni Szkoła Coachów, 1 szkolenie z metaporgramów w rekrutacji w hotelu Qubus, 1 kolejny dzień cyklu szkoleń na temat inteligencji emocjonalnej, 1 dzień szkolenie z systemów kompetencji. A potem nadrabianie zaległości w pracy.
 
Ten zjazd okazał się najmniej narzędziowy, ale swoje smaczki miał. Podstawowy – olać ten worek narzędzi, który już poznaliście, a ściślej to poćwicz je, a później zapomnij i po prostu bądź ciekaw i podążaj za klientem.


Dixit to niesamowite karty do pracy z metaforą i nie tylko...
 



A dla rozrywki towarzyszy mi Dziewczyna z Pociągu. Wciąga, jakby mogła nie wciągnąć kogoś, kto tyle podróżował pociągami zawsze wyobrażając sobie historię ludzi w mijanych domach i na fotelach obok… A jak to mówił Gandalf w Hobbicie, każdą zacną opowieść trzeba nieco ubarwić, więc mój mąż już się nasłuchał historii o podróży do Australii motorem (choć to Austria była)…







A poza tym to mieszkam w czasie zjazdu wśród burdeli, sex shopów i klubów dla niedżentelmenów. To już trzeci raz w życiu – tak było w Stambule i w Madrycie. W sumie spokojne, turystyczne dzielnice, z dużym ruchem policji… Ulica Dietla.

2 komentarze:

  1. co?! To w moim mieście funkcjonują takie przybytki, nie dość, że burdele, sex-shopy, to jeszcze jakaś Grodzka 52...toż to skandal! Porządnego człowieka chcą na złą drogę sprowadzić...jeszcze książki będą czytać. Tfu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale pewnie tylko 50 Twarzy G.:-P i jeszcze to analizują

      Usuń

Moja lista blogów

Łączna liczba wyświetleń

Designed By Blogger Templates