/Development/

/Mindfulness/

/Work-Life Balance/

/Happiness/

/Sense of accomplishment/


Breaking News

środa, 26 kwietnia 2017

Business trip - Niemcy, Walia i cdn



Sto lat i jeden dzień nie pisałam. Aktywna jestem na FB, daje zdjęcie z tego co się dzieje (a jak zawsze jest ciekawie), ale czasu nie mam na pisanie. Latam po świecie z moimi szkoleniami miękkimi. W lutym byłam w Niemczech, w marcu w Walii, a w czerwcu czeka mnie Francja.

I co? Różnice kulturowe to fenomenalne zjawisko – ćwiczenia, które są hitem w Polsce czy Walii, w Niemczech okazały się nietrafione. Zawsze zadaje sobie pytanie, czy na sali szkoleniowej więcej uczy się trener, czy uczestnik szkolenia? :)

HAGEN









NEWPORT

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moja lista blogów

Łączna liczba wyświetleń

Designed By Blogger Templates